Front Office Manager

februari 8, 2023
februari 8, 2023 Lorenz Lievens

Ben jij klaar om deel uit te maken van een nieuw Hospitality tijdperk?
Om elke klant een onvergetelijke ervaring te bezorgen, zijn wij op zoek naar een hartelijke front office manager voor twee restaurants in het hart van Antwerpen. 

Wie zoeken wij?

Als Front Office Manager ben je een van de spilfiguren van de organisatie. Je zorgt er eigenlijk voor dat zowel de keuken als zaal vlot kunnen functioneren dankzij jouw overzicht over alle reservaties. 

  • Je zorgt voor een hartelijke en professionele ontvangst van onze gasten.
  • Je beantwoordt in 1ste lijn de inkomende telefoons en reservaties zowel via telefoon als mail.
  • Je volgt/beantwoordt dagelijks de recensies op en brieft deze door aan de andere departementen.
  • Je ondersteunt de rangkelners tijdens piekmomenten in de zaal door een extra oogje in het zeil te houden.
  • Je coördineert alle groepsreservaties en zorgt ervoor dat hun speciale wensen de nodige aandacht krijgen.
  • Je onderhoudt de stock van alle drukmaterialen, je bestelt het nodige drukwerk bij ons hoofdkantoor in Schelle.
  • Je zoekt in alle processen naar optimalisaties en probeert onze werking elke dag wat hedendaagser te maken.

Wie ben jij?

  • Kennis en ervaring – Je hebt reeds een 1ste ervaring als Front office in een gerelateerde omgeving.
  • Communicatie – Je bent sociaal, hartelijk, sterk communicatief en hebt een passie voor hospitality.
  • Engagement – Je kan overweg met alle types persoonlijkheden. Je bent een echte teamplayer met het nodige respect voor je collega’s.
  • Enthousiasme – Je bent gemotiveerd met een geboren hands on mentaliteit en een uitstekende “Helicopter view”.
  • Verzorgd – We houden van sterke persoonlijkheden, maar als één van de gezichten van de zaak heb je ook een verzorgd voorkomen.
  • Talenkennis – Je communiceert vlot in het Nederlands of in het Engels, zodat je met al je collega’s kan samenwerken. Frans is een pluspunt!

Wat bieden wij?

  • Contract – fulltime of flexibel, een aantrekkelijk loonpakket aangepast aan jouw noden met extra legale voordelen.
  • Opleiding en ontwikkeling – Je wordt op de werkvloer begeleid en klaargestoomd voor de functie.
  • Stimulerende werkomgeving – Je hebt een cruciale rol, waarbij je het restaurant ondersteunt in hun dagelijkse taken. Dat is een mooie verantwoordelijkheid in een centrale rol.

Goesting gekregen om er samen met ons in te vliegen?
Toon ons je mooiste Hospitality Smile … en stuur je CV en motivatiebrief naar Stephanie.vanderwee@jmcatering.be

Contact

Let us be your secret ingredient.

Voor elk evenement maken we graag een voorstel op maat. Contacteer ons via onderstaand
contactformulier en één van onze sales executives contacteert u spoedig om uw wensen te bespreken.

Vertel ons meer over jou!

Welke gelegenheid mogen we voor u ondersteunen? Het huwelijk van uw dromen, bedrijfsevenement of beurs.

Vertel ons meer over uw evenement!

Zoekt u enkel een cateraar of mogen we meedenken over decoratie & beleving? We nodigen u graag uit voor een gesprek.

Vertel ons meer over uw droomlocatie!

Zoekt u nog een geschikte locatie voor uw feest? We begeleiden u graag in dit traject.

J&M Catering Services NV

info@jmcatering.be – tel: 03/877 88.10 – Boomsesteenweg 28 2627 Schelle
BE 0447453971

Privacy Policy

Contact